Sunday 15 May 2016

Jalinan Masyarakat: Selesai Satu Babak Kehidupan







Alhamdulillah, selesai sudah sesi Jalinan Masyarakat kami yang diberi nama ASIS On Charity ini. Boleh baca entri sebelum ini, tersangatlah banyak dan semuanya menceritakan segala pahit manis kami sepanjang melaksanakan AOC ini. (K takde lah semua sangat. Banyak je perkara tak dimasukkan dalam blog.. contohnya macam sesi portmortem. Ehem. Haha)

Ya, pada akhirnya, tiada kata yang dapat menggambarkan kesyukuran dan kegembiraan kami kerana berjaya menyelesaikan salah satu kursus wajib universiti ini. Kesyukuran yang bertambah dua kali ganda kerana pelbagai pengalaman dan mutiara hidup dapat kami kutip walaupun ia merupakan sebuah 'jalinan' yang terancang. (Agak-agak sampai ke maksudnya? Susah juga ya menaip waktu petang mendung ni hmm..)

Jutaan terima kasih sepenuh sayang diucapkan kepada Dr. Madiha kerana sudi mengendali dan memerhatikan kami sehingga semua orang dapat A+ untuk subjek ini (akhirnya ada juga A+), terima kasih sepenuh hati untuk para MT yang bertungkus lumus bekerja dan mengetuai projek besar ini, sanggup melayan karenah 29 ketul manusia yang banyak ragam dan garam ini, sehinggalah sekarang tak habis lagi kerjanya (kami nak majlis penutup kat hotel dan sepersalinan baju k), juga kepada semua ketua unit dan ahli-ahli yang bergerak bersama-sama dari awal hingga akhirnya. Terima kasih The 12th Legendaries! Terbaik lah semua!


(Ehm.. dah berakhir ya rupanya. Macam awkward pula tiba-tiba stop. 
Oklah nak bagi pantun. Sila baca dengan penghayatan 100%)

Pisang emas dibawa belayar,
Takda yang masak..eh

K next

Buah cempedak di luar pagar,
Takda galah...

Hmm hambar lagi

Ok last.

.

.

.

Takda idea pula.
Mungkin ini balasan sebab menjahanamkan pantun warisan bangsa?
Sobs.

K lah K lah.

Pulau pandan jauh ke tengah,
Gunung daik bercabang tiga,
Hancur badan di kandung tanah,
Budi baik dikenang jua....

Terima kasih semua!
Semoga selepas ini kita dapat buat projek besar lagi!
Dan semoga Allah mengganjari dengan sebaik-baik ganjaran,
ameen Ya Rabb!

Till we meet again fellas.. Barakallahu fiik..


~Barisan warga ASIS'12~
(because we don't have proper picture during AOC..eheh)




No comments:

Post a Comment